Remonts

Daudzu gadu laikā, veicot stūres mehānismu: stūres zobstieņu, stūres reduktoru, hidraulisko sūkņu remontu mums pastāvīgi nācās saskarties ar grūti risināmām problēmām, kuras neietilpst standarta remontā, kas paredz parasto remonta komplekta nomainīšanu. Lūk dažas no tām problēmām:

  • Stūres mehānisma kustīgo daļu korozija, tieši tur, kur atrodas blīvējums, kas neļauj iztecēt hidrauliskajam šķidrumam.

  • Nolietošanās stūres mehānisma korpusā. Ar tādu defektu stūres mehānisms var nekorekti strādāt uz vienu pusi vai nestrādāt nemaz.

  • Zobstieņa zobu nodilums. Tādā gadījumā parādās stūres brīvgaita un mašīnai pārvietojoties rodas sitienveidīgi klaudzieni. Kā parasti maksimālais nodilums rodas no taisnā riteņu stāvokļa.

  • Nodilums hidrauliskā sūkņa reduktora vārsta korpusā. Šajā gadījumā hidrauliskais sūknis var strādāt ar pārtraukumiem vai nestrādāt nemaz.

  • Stūres reduktora augšējā stieņa spirālveidīgās silītes nodilums. Rezultātā nekorekts stūres reduktora darbs.

Šīs, un daudzas citas problēmas kuras ne vienmēr var atrisināt nomainot bojāto elementu, remonta izmaksu vai citu iemeslu dēļ, piespieda mūs veikt daudzus izmēģinājumus un eksperimentus, kā rezultātā mēs izstrādājām savas tehnoloģijas un atjaunošanas metodes stūres mehānisma elementu un stūres hidrauliskā pastiprinātāja agregātu izdilumam. Daži no šiem paņēmieniem ir unikāli, un tiem nav analogu.


Visi agregāti pirms remonta tiek attīrīti un nomazgāti automātiskajā mazgāšanas mašīnā,kura zem augsta spiediena pie 80 grādu temperatūras,izsmidzinot speciālo ķīmisko sastāvu,nomazgā līdz nepieciešamajam stāvoklim priekš remonta.


PIMRS MAZGĀŠANAS
PĒC MAZGĀŠANAS
PIRMS REMONTA
PĒC REMONTA
STŪRES REDUKTORA REMONTS